miercuri, 29 decembrie 2010

bilant..


La sfarsitul fiecarui an obisnuiesc sa-mi fac o lista cu ce am castigat,ce am pierdut..cu ce am invatat in aceste 365 de zile..

Tin sa precizez inca de la inceput ca am avut un an plin cu tot felul de trairi, de sentimente..care simt ca m-au maturizat foarte mult..nu regret acest lucru, dar avand in vedere faptele care m-au schimbat, parca ar fi fost mai bine sa cresc in gandire si in sentimente treptat..

Inceputul anului a fost unul ingrozitor..am fost la un pas destul de mic de a o pierde pe mama..a fost cumplit, totul a fost ca o furtuna in sufletul meu..imi venea sa urlu, nu vroiam sa vorbesc cu nimeni..nu vroiam decat sa stiu ca fiinta care reprezinta TOTUL pentru mine se ridica din pat si imi vorbeste, ma asculta..nu mai zic cat de dureros a fost sa ajung acasa si ea sa nu fie acolo sa ma astepte cum obisnuia sa o faca intotdeauna..dar am reusit IMPREUNA sa trecem peste..am invatat ce e o lupta pe viata si pe moarte,caci exact una de acest fel a fost..mi-am testat puterile..si da:am reusit..mama mea si-a revenit, acum e bine si imi este alaturi si ma sustine in continuare..am invatat ca trebuie sa fiu puternica, caci altfel nu am cum sa rezist,nu am cum sa fac fata "intemperiilor"vietii..

Dupa aceasta perioada urata a anului, a mai urmat ceva care pe de o parte mi-a pricinuit suferinta, dar pe de alta m-a facut sa ma intaresc si mai tare si sa vreau sa lupt si mai mult pentru viitorul meu..suna ciudat aceasta ultima concluzie, avand in vedere ca este vorba despre despartirea de prietenul meu..dar pe bune ca m-a si ajutat in formarea mea..

Dar au urmat si lucruri frumoase,cum ar fi:
-mi-am gasit un job,acest fapt ajutandu-ma sa devin independenta financiar,mai cumpatata si cu un bagaj mai mare de cunostinte;
-am ajutat in campania "10 pentru primul meu calculator",colaborand astfel cu persoane cu suflet mare si cu aceeasi dorinta suprema de a ajuta pe cei nevoiasi;
-am participat la Webstock 2010,unde am invatat multe lucruri despre ceea ce inseamna Social Media;
-am participat in mod activ la Conferinta Nationala de Sociologie,acesta fiind si primul eveniment academic la care am prezentat propriul meu articol;
-am fost ambasador in campania"Globuri cu suflet", fapt despre care am vorbit si intr-o postare anterioara;
-am participat la WinterTweetMeet unde pot bifa si prieteniile legate cu cei de acolo(oameni faini si tare dragi) dar si la blogmeet-uri iesene.

Si astea sunt doar cateva dintre realizarile mele dintr-acest an..sper ca urmatorul sa fie cel putin la fel ca intensitate cu acesta care se incheie si sa reusesc si sa am puterea sa fac schimbari favorabile viitorului meu..:D

Voi pasi in noul an cu o sumedenie de planuri despre care nu e momentul sa scriu acum,ci doar pot sa mentionez ca abia astept 31 decembrie 2011 sa vorbesc despre rezultate obtinute!

Multumesc tuturor care mi-au fost alaturi in acest an, care m-au suportat in perioadele in care nu se putea comunica cu mine, celor care au contribuit la cresterea mea, celor pe care i-am cunoscut in acest an! Sper ca 2011 sa ne ajute sa ne REvedem cu bine!

Niciun comentariu: