marți, 29 aprilie 2008

..un vis incolor..


..de multe ori ma simt doborata de-a dreptul de viata..de multe ori simt ca drumul meu se sfarseste..si asta nu cred ca e cosmar..confuzie..sau doar o clipa care trece grabita prin mine..
..este ceva real..concret..ceva ce trebuie luat ca atare si privit ca pe ceva ce face parte din programul nostru de maturizare..
..si acum nu incerc sa vorbesc decat despre relatiile mele cu cei din jur..am sansa sa interactionez cu persoane calme sau irascibile sau calde sau extrem de reci..si atata timp cat aceste caractere nu reusesc sa se contopeasca cu al meu caracter,lucrurile capata un contur greu de vizualizat si astfel apar conflictele,gropile in drumul meu si lipsindu-mi ,sa zicem ,experienta este greu sa nu mai cad din cand in cand in ele..
..si aceste cazaturi bineinteles ca-mi provoaca rani..si astfel imi pierd din curajul de a mai calatori pe drumul meu insotita..ajung sa ma simt ca un nisip intr-o clepsidra..curg..ma pierd..sunt clipe uitate intr-o jumatate de sticla..
..si totusi nu e totul dupa cum vreau eu..si cineva se apropie..isi aminteste de mine..intoarce astfel clepsidra..si o iau iarasi de la capat..
..de aceea poate nu e drumul meu drept..pentru ca ma pierd in trecut, in visele mele, in momentele ce mi le doresc netraite si uitate. .traiesc in prezent, in trecut sau in viitor? Nici eu nu stiu..
..si astfel iar ajung de unde am plecat..nu e un cosmar...sau poate e?..poate tocmai eu sunt o aparitie a tuturor cosmarurilor mele..

Niciun comentariu: