luni, 7 iunie 2010

oameni ai sufletului..:D


zi de zi intram in contact cu oameni..fie ei colegi de scoala, colegi de birou, simpli oameni de pe strada..si fiecare are un rol important in formarea noastra..pe unii ii putem lua drept model pentru vestimentatie, pe altii pentru comportament, pe altii model pentru "asa nu trebuie"..
obisnuiam sa ma plang ca nu fac nimic in viata asta care sa-mi fie drag..in care sa pun suflet..ma vedeam doar o simpla eleva care merge la scoala si da temele colegilor, mai apoi o simpla studenta care invata, citeste si merge la cursuri..un om simplu..sters..
dar nu sunt asa..pot face mult mai mult decat atat..am observat asta implicandu-ma activ in ultimele evenimente la care am participat:"10 pentru primul meu calculator" sau "Lecturi urbane in Iasi"..nu doar faptul ca am participat a inceput sa-mi schimbe viziunea asupra persoanei mele, ci cunoscand persoane active, dornice de a face ceva, de a schimba ceva parca m-au trezit si pe mine din monotonia sortii..
este foarte important sa te pozitionezi langa firi active..cu care sa poti lucra...care sa-ti inspiriein mod pozitiv comportamentul..caci viata langa persoane morocanoase e crunta..te deprima..te determina sa crezi ca totul e sumbru..urat..inchis..dar viata nu e chiar asa..:D
nu regret ca abia acum incep sa realizez aceste lucruri, ci ma bucur ca am avut curajul sa ma apropii de persoane care sa-mi insufle un sentiment activ, o pofta imensa de viata..
de fapt, din monotonia mea eu am iesit de prin noiembrie cand o prietena care m-a ajutat foarte mult in ultima perioada a inceput sa ma invete din propriile ei experiente ca pot face ceea ce-mi place..doar trebuie sa ma descopar..sa imi observ calitatile nu prin lucruri impuse de altii, ci prin lucruri impuse de sufletul meu..ca degeaba muncim la un lucru pe care nu ni-l dorim, caci nu vom obtine un succes..
DACA FACEM CEVA DIN TOT SUFLETUL,DIN PLACERE VOM OBTINE GARANTAT UN SUCCES!!!..asta am constatat eu prin propriile mele actiuni..dar totusi nu pot generaliza!

Niciun comentariu: