miercuri, 5 noiembrie 2008

..vietuind in tainele vietii

..de multe ori ma vad singura intr-un colt al lumii mele..trista,dezamagita,fara de puteri..si nici o forta,oricat de mare ar fi ea,nu ma poate misca..si parca devine ceva obisnuit pentru mine..ma acomodez cu aceasta ipostaza a mea..victima a vietii..
dar nu este deloc asa..problemele mele sunt mai mereu doar in imaginatia mea..pot face si altceva in loc sa imi jelesc prezentul care pana la urma nu e atat de intunecat precum il credeam. ..si trec in urmatoarea ipostaza in care sunt convinsa ca pot face orice si bine, pot sa zambesc, pot sa ma concentrez, pot sa cuceresc lumea daca vreau… pot sa fac absolut orice imi propun..
pot fi o persoana puternica..sigura pe fortele mele..caci pana la urma viata e un amestec de bine si rau..o balanta intre puterile si slabiciunile noastre..

Viata este o sansa … nu o lasa sa se piarda !

Viata e frumusete… admir-o!

Viata este bucurie… gust-o din plin!

Viata este un vis… transforma-l in realitate!

Viata e o insiruire de sentimente… fericire… tristete… iubire… ura…. prietenie…

Niciun comentariu: