vineri, 6 august 2010

prietenie...

e tot draguta tare si aceasta poezioara...:D

Neculai Chirica ,,Un prieten bun"

Un prieten bun as vrea sa am-atat
Cat un prieten poate bun sa fie!
Necazu-i sa i-l zvant c-o bucurie,
el, c-un suras, cand fi-voi necajit.

Sa-mi iasa-n drum c-un strop de apa vie
si eu sa-i ies in drum la fel, incat
cand unul dintre noi e doborat,
sa poata celalalt sa il invie.

Sa intre fara sa imi bata-n poarta
si eu sa intru tot asa la el,
dar sa il simt in suflet ca ma poarta
si el sa simta ca il port la fel...

Ce pot sa cer mai mult? Nimic,
doar vestea
ca nu raman doar visuri toate-acestea
!

3 comentarii:

rux spunea...

aista-i lucru rar, moncher,asa prietenie. sa tot fie, sa tot fie!

valentina andrei spunea...

:)...Da, frumoasa poezie! Stii ca...eu ma bucur mult ca te cunosc!!!! :*

valentina andrei spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.