marți, 25 ianuarie 2011

istorie...

In cadrul acestei postari doresc sa descriu motivul pentru care a aparut acest mediu de transmitere al "glasului vantului".
Am inceput sa scriu in aprilie 2008 din dorinta de a-l folosi ca pe un jurnal in care sa imi exprim anumite sentimente, ganduri, trairi, dar si din curiozitate pentru ca nu aveam foarte multe cunostinte de blogging sau online.
Initial, nici macar prietenii apropiati nu au stiut de existenta lui. Abia prin 2009 am inceput sa le "prezint" din postarile mele. Am avut o perioada in care nu am mai scris pentru ca am simtit ca nu tocmai acel tip de articole ma caracteriza. Dar de fapt nu era vorba de tipul articolelor, ci de faptul ca eu ma maturizam incetul cu incetul si vroiam ceva mai serios. Asa ca am decis ca a renunta la a mai scrie nu e solutia cea mai buna si am inceput sa transform blogul intr-un soi de agenda personala in care am inceput sa notez si sa descriu activitatile la care am luat parte.
Acum imi doresc un domeniu al meu, pe care sa-l lucrez cu seriozitate, sa-l transform intr-un mediu placut de lucru, dar intr-un alt mod, cu articole mult mai serioase si mai practice, poate chiar teoretice.

Am decis sa scriu acest articol din dorinta de a participa la concursul organizat de blogatu.ro in parteneriat cu gsoftcentral : "Castiga domenii si gazduire cu blogul tau!"



Niciun comentariu: