miercuri, 24 noiembrie 2010

material sau esenta?!


titlul reprezinta o dilema veche la care nu reusesc sa raspund avand in vedere evolutia societatii noastre..din punctul meu de vedere e clar raspunsul: esenta..dar in jurul meu vad mai mult material...
acum mi se pare corect sa si explic ce reprezinta acesti termeni in viziunea mea..materialul reprezinta banii, casele, masinile, hainele si lista poate continua..in situatia in care acestea sunt in exces..chiar ne sunt necesare mai multe masini?mai multe case?haine in asa masura in cat sa nu ai o evidenta a lor?nu cred..si explic acest raspuns prin cealalta parte a titlului..prin esenta..oare goana aceasta dupa material e mai importanta decat sa stii ca esti privit mereu cu un zambet sincer,cu respect..ca ai in jurul tau persoane care te indragesc pentru ceea ce esti nu pentru ceea ce ai?oriunde e material in exces sunt si dusmani..si cred ca mai important e sa ne facem prieteni..
inteleg ca exista lipsuri pe care vrem sa le completam..sa ne permitem sa mergem in concedii in lumea larga, sa avem o casa a noastra, o masina..dar in timpul asta sa fim si atenti ca in toate acestea sa nu fim singuri..caci cu siguranta vor veni momente in viata in care lucrurile stranse in goana noastra de a avea cat mai mult nu ne vor ajuta in nici un fel..nu putem cumpara sanatate, persoane, respect...
tema mea pentru astazi era alta si are tot legatura cu materialul..si mai exact cu goana femeilor dupa material, dar voi reveni cu articolul pe care mi l-am promis..si asta pentru ca euforia de moment mi-a indrumat gandurile spre prezentul articol..
o zi cu zambete!



Niciun comentariu: