luni, 6 decembrie 2010

suflete dragi...


imi incep postul prin a multumi prietenilor si colegilor care ne-au ajutat in aceasta campanie cu banuti, haine, jucarii si alte obiecte utile copiilor..fara suportul lor nu am fi reusit..
nu a fost foarte usor, dar am fost uniti de dorinta de a ajuta si astfel, rezulatele nu au intaziat sa apara..
sambata,04.12, am mers la Holboca cu Lavinia Biberi si Andrei Dumbrava dupa fetite, Ramona, Alexandra si Georgiana..am fost cu ele sa le cumparam hainute si papuci de iarna, mai tarziu am mers la McDonalds unde au mancat si apoi am mers sa facem si ultimele cumparaturi pentru brad..ziua am terminat-o cu un minunat bradut impodobit de fetite,ajutate de noi, dar si de Iulia,Cezar si Andrei S..
nu pot sa spun decat ca a fost o zi de vis, cu zambete pure de copii cu adevarat fericiti, fulgi de nea si puternice emotii..
mi-as dori ca in fiecare zi sa imi fie dat sa vad zambete sincere ca cele vazute sambata pe chipurile fetitelor..
zi frumoasa!

Niciun comentariu: