duminică, 26 decembrie 2010

after wintertweetmeet..


a trecut deja o saptamana de cand trebuia sa scriu despre acest eveniment, dar am fost prinsa in alte activitati..
a fost un week-end tare fain, cu oameni pe masura..nu cunosteam foarte multi, doar pe vreo 4-5 dintre ei, dar nu mi-a fost greu sa mi-i transform pe toti in prieteni..nu imi pare rau decat ca i-am cunoscut tarziu, dar este timp sa recuperez..
nu am dormit deloc, am dansat, am facut poze foarte multe, m-am bucurat de zapada si de locatie(atat in Brasov,cat si la Moeciu)..dar mi-a placut tare mult..si data viitoare ar trebui sa mai tina cel putin inca o zi..
abia astept sa repetam acest tip de intalnire pentru ca..abia astept sa-i revad pe cei pe care i-am intalnit la Brasov..pentru ca sunt oameni de la care am ce invata,care stiu sa se plieze pe fiecare tip de situatie..si-i admir pe toti..:D


Niciun comentariu: