vineri, 24 decembrie 2010

Leapsa...

Am primit in aceasta seara un ultimatum de la DrCriss ca cica mai am 6 zile la dispozitie pentru a completa urmatoarea leapsa..ca sa nu raman cu prea multe lucruri pe ultimele zile,o voi face acum..voi vorbi despre ce se va intampla in mare pe blogul meu in 2011.
Din punct de vedere al:
1)frecventei articolelor:intentionez sa fie cat mai multe,caci asta ar implica exista a cat mai multe activitati,intamplari in viata mea.
2)continutului:doresc o maturizare a ceea ce inseamna blogul meu personal,cu articole concentrate,concrete si de calitate.
3)design-ului:va fi un blog nou,dedicat unui nou inceput,deci voi modifica cu siguranta si design-ul.
4)traficului:sper sa ajunga un blog vizualizat de cat mai multe persoane.
5)abonatilor:are legatura si cu traficul si cu calitatea continutului:cu cat vor fi articole mai bune,cu atat vor exista mai multe persoane care se vor abona la "observarea"stilului meu.
6)interactiunii:imi doresc sa ajung sa parcurg cate mai multe articole ale altor bloggeri,lasand si o portita deschisa spre terenul meu creat aici..PE BLOG.

Niciun comentariu: